Forum TRZECIEJ C CZYLI NAJLEPSI Z NAJLEPSZYCH Strona Gwna
RejestracjaSzukajFAQUytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Uwierz mi mam bulimię ok 13 lat i nie jestem szczupłą oso

 
Odpowiedz do tematu    Forum TRZECIEJ C CZYLI NAJLEPSI Z NAJLEPSZYCH Strona Gwna » Administratorzy Zobacz poprzedni temat
Zobacz nastpny temat
Uwierz mi mam bulimię ok 13 lat i nie jestem szczupłą oso
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 496
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

Post Uwierz mi mam bulimię ok 13 lat i nie jestem szczupłą oso
ja mam 33 lata i nie wyobrazam sobie przy mnie faceta starszego ode mnie,po 40-znudzony,czesto szukajacy wrazen wlasnie z barbie,najczesciej wiecej opowiada niz robi...a tak naprawde naj dla niego jest pozycja z pilotem przed tv,brzuch,piwo,sport w tv..brrrr.... [link widoczny dla zalogowanych] Witam wszystkich!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Poznalismy sie w Niemczech i tu narazie mieszkamy,ale ja bardzo bym chciala przeniesc sie juz do Turcji...
nie radze..
[link widoczny dla zalogowanych]
Krzyżowej!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja pierniczę [link widoczny dla zalogowanych] Jest specjalistą od USG i dojrzy wszystko czego wcześniejsi lekarze nie widzieli.

15 625 złotych! mozesz to gosiu uzasadnic??? Niestety Pan Irek podobno ma na niezisko Herman zminieł miejsce pracy Jeśłi ktokolwie widział albo cokolwiek wie to piszczie !!! Jak nie lubisz, postaraj się chociaż wieczorem przed snem wypić 1 szklankę wody. The Bobbettes - Mr. [link widoczny dla zalogowanych]
Wydaje się Wam to pewnie śmieszne.. Indywidualne podejście , małe grupy wszystko ok. Ja robilam juz kilka razy.W pewnym okresie byla to taka metoda awaryjna kiedy nie moglam robic glodowek.Bylam wtedy za granica i nie bylo mowy zeby pozwolono mi na niejedzenie. Mam nadzieje ze da mi chociaz jakas nadzieje. Ja bardzo lubie Malgosie W każdym bądź razie ubrałam dwa swetry grube skarpetki nalłam wody do termoforu i przykryłam sie kolderką Dzieki, to tez znalazlam moze ktos wie cos jescze???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Nie 2:29, 23 Mar 2014 Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum TRZECIEJ C CZYLI NAJLEPSI Z NAJLEPSZYCH Strona Gwna » Administratorzy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin